Często zadawane pytania

 
1. Czy dla stałych Klientów są stosowane rabaty?

Dla Klientów regularnie kupujących w naszym sklepie, oferujemy automatyczne upusty, zgodne z polityką rabatową naszej firmy. Klienci którzy dokonują dużych wartościowo zakupów, proszeni są o kontakt z nami. Sami również zgłaszamy się do tych Klientów, u których obserwujemy znaczny poziom zakupów i proponujemy im większy rabat.


2. Jakie są koszty dostawy i termin dostawy zakupionych towarów?

Aktualne koszty i terminy dostawy są opisane tutaj.


3. Czy mogę zamówić towar przez internet a odebrać go w sklepie?

Tak - proszę wybrać taką formę odbioru/zapłaty przy składaniu zamówienia.


4. Czy można zamówić filtr wraz z montażem?

Nie wykonujemy usług montażu, serwisu itp zakupionych u nas produktów. Załączane do filtrów instrukcje pozwalają na samodzielny montaż lub zlecenie go hydraulikowi itp. Do zachowania gwarancji nie jest wymagany montaż ze strony sprzedawcy. Istnieje również możliwość polecenia przez nas niezależnego serwisanta z którym Klient może się umówić na montaż, serwis itp.


5. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak - Konsument może bez podania przyczyny zwrócić zakupiony u nas produkt. Zasady zwrotów opisujemy na tej stronie.


6. Czy można liczyć na pomoc telefoniczną, na GG, Skype itp w przypadku problemu z samodzielnym montażem filtra?

Zachęcamy do kontaktu przez e-mail. Nie gwarantujemy stałej obecności przy komputerze, stąd kontakt na Skype i GG może nie dojść do skutku. W przeciwieństwie do e-maila, kontakt telefoniczny nie pozostawia po sobie śladu w postaci historii korespondencji. Dlatego, aby usprawnić relacje między Klientami a naszą firmą, zachęcamy do korzystania z poczty e-mail w kontaktach z nami.


7. Czy można liczyć na pomoc w doborze urządzenia? Mam brudną i niesmaczną wodę ale nie wiem co jest tego przyczyną.

Oczywiście doradzamy Klientom zakup właściwego produktu. Prosimy napisać e-mail do nas z opisaniem problemu i oczekiwaniami. Staramy się dobierać urządzenia pod potrzeby Klienta - nie kierujemy się zasadą "wciskania co najdroższe".


8. Czy wodę która jest filtrowana, można pić bezpośrednio z kranu, bez gotowania?

System filtracyjny złożony z minimum węgla aktywowanego i glinki ceramicznej oraz czynnika KDF, to minimalna konfiguracja filtra, który uzdatnia wodę do poziomu w miarę bezpiecznego dla organizmu ludzkiego w przypadku spożycia wody nie gotowanej. Jednak aby zminimalizować możliwość spożycia wody zanieczyszczonej chemicznie lub biologicznie, zachęcamy do wyboru filtrów działających na zasadzie odwróconej osmozy.


9. Czy mogę zamówić towar z dostawą zagranicę?

Tak - jest taka możliwość. Jednak z uwagi na różne koszty dostawy kurierskiej do poszczególnych krajów, rzeczywisty koszt wysyłki może być wyższy lub niższy od standardowo dostępnej wysyłki zagranicznej w naszym sklepie. Zachęcamy do kontaktu przez e-mail w celu ustalenia kosztów wysyłki międzynarodowej (proszę w mailu do nas podać dokładny adres dostawy). Podstawowe koszt dostaw za granicę, dostępne są w koszyku podczas składania zamówienia.
 
 
10. Jak będzie obsłużona ewentualna reklamacja, gdy przesyłka jest dostarczona zagranicę?

Zasady obsługi reklamacji podajemy na tej stronie.
 
 
11. Czy ceny w sklepie w Chorzowie są takie same jak w sklepie internetowym?

Ceny w sklepie w Chorzowie bez wcześniej złożonego zamówienia przez sklep internetowy, są inne (zwykle wyższe). Jednak z uwagi na to, że podstawą dla nas jest szybka obsługa zamówień internetowych, zachęcamy do wybierania dostawy do domu. Koszt wysyłki nie jest duży a pozwala zaoszczędzić dużo czasu.
 
 
12. Dlaczego ceny w sklepie w Chorzowie są zwykle wyższe niż w sklepie internetowym?

Ideą sklepu internetowego jest samoobsługa Klienta. Jednorazowe przygotowanie sklepu (oprogramowania, zdjęć, opisów itd) oraz późniejsze aktualizowanie danych to główne koszty działania sklepu internetowego. Jeżeli do tych kosztów dojdzie bezpośrednia obsługa Klienta (wielominutowe rozmowy telefoniczne, rozmowy w sklepie stacjonarnym itp), wówczas koszty działania firmy rosną (potrzebny dodatkowy etat lub etaty na obsługę tego rodzaju). Wzrost kosztów działania firmy przekłada się na wzrost cen sprzedaży. Dlatego zachęcamy do samodzielnego składania zamówień przez sklep internetowy. Osoby dla których jest to skomplikowana sprawa, zachęcamy do zapoznania się z poradnikiem obsługi sklepu.